Eken! (?)

Nu var det efterlänktande (stavniing?)Eken här och det var inte riktit vad jag hade tänkt mig. Nu har vi spelat i 2 dagar och om jag ska beskriva det med tre ord är det:
Lera, regn, blåsigt! Man kan säga att man vinner med:
Tur, vilja och .....! Jag vet inte riktit vad jag ska säga men det har aldrig varit så "geggit" och lerit och regnit och... ja det finns mycket jag kan säga men jag har aldrig varit med om det här förut! Men nu ska jag berätta lite mer om matcherna och hur det har gått eftersom jag inte skrev någon ting igår! Vi började med 2 vinster igår morse i 92/93 serien mot Tumba och Sollentuna. Sen så vann vi även 2 matcher lite senare mot Tumba och Helsingfors. Men jag spelade inte Helsingfors matchen eftersom vi är 19 stycken i vårat lag och man får bara vara 17. Så två måste alltid stå över varje match. Och då har vi gjort så att vi målvakter (vi är två stycken) står över varannan match och spelar varannan match. Och sen är det en annan tjej som bara spelar med 93:orna istället. Sen idag iallfall så vann vi alla matcher i både 92/93 serien och i 94 serien. Så om man ska se det posetivt fast det har varit så här lerigt så har det varit riktit bra. Men snart ska jag äta en god middag och gosa ner mig i soffan. För imorgon ska jag nog spela en match. Men det är bara en match med 92/93 serien eller vad man ska säga för resten av slutspelet (om vi gåt vidare förstårs från 92/93) är på tisdag. Och 94 serien spelar bara på tisdagn eftersom vi kom i A-slutspel( men det gjorde vi även i 92/93 serien men jag vet inte varför vi spelar imorgon). Men nu ska jag iallfall gå så puss&kram ♥Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0