Eken imorgon!

Jaa, efter det senaste inlägget så har jag hunnit äta på donken med Matilda, Alice och Ebba. Det var mycket trevligt! Sen efter det så gick jag med min kofta ut i spöregnet till bussen med Matilda för vi skulle hem till henne och hon skulle packa för morgondagen. För då är det Eken och Matilda ska sova här i natt. Roligt! Men när vi kom ner till centrum så kom min mamma och min syster till centrum och innan det så tog vi en varm choklad på pressbyrån! Nu iallfall efter vi har kommit hem så har vi bara suttit och titta på tv och varit inne på datan. Men nu ska jag vara lite social med Matilda så att hon inte "lackar satan" som hon säger! Så puss&kram Vendela och pussi-mussi // Matilda 

                                  

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0