Badat och solat idag!

Idag har jag varit ute och badat i Boda med Matilda och Kattis. Sen var även Elin (hon som äger hunddagiset) där och hennes hund mm. Så det var ju kul! Det vi gjorde där var ungefär det man brukar göra på en badplats, d.v.s att vi badade och solade! Så det var ju kul! Men det som var mindre bra med stället var att det var väldigt långt bort och när vi ville åka hem så gick inte nästa buss förrän om två timmar tror jag att det var men eftersom Matildas mamma var så snäll att hämta oss så gick det ju super bra! (sen fick vi även skjuts av hennes pappa dit). Men nu iallfall sitter jag bara vid datan och chattar lite och annars inget. Men nu ska jag nog fortsätta med det jag gör så puss&kram ♥Vendela








Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin blogg:)

2009-06-28 @ 21:18:05
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/
Postat av: Linnea

Söööta ungar !

2009-06-29 @ 12:34:10
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0