3 dagen på Eken!

Dagen idag har gått bra. Vi åkte ca 11.00 till Eken och innen vi åkte dit så hämtade vi upp min syster som skulle titta. Sen iallfall spelade jag 13.00. Det gick inte bra för mig men laget gick det bra för och det är väll viktigast! Så vi gick vidare mot BK 46 som kom ifrån Finland.;) Sen iallfall tittade jag lite på andra "gurra matcher" och sen så spelade min brorsa lite senare. Men där förlorade dem. Sen iallfall så åkte vi hem och på vägen handlade vi lite till morgondagen och till middagen. Men nu ska jag iallfall titta vidare på tv och ladda tills imorgon för då är det slutspel. (Och för er som undrade var det mycket bättre väder idag, det kanske bara duggade ibland men det var fortfarande lerit från igår. Men tur var så spelade jag på konstgräs idag). Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0