Var ute med hunden...

Kom precis hem efter en promenad med hunden, eller det var ett tag sen men endå.
Jag har tyvär inte så mycket att säga om det men det var väll skönt att komma ut lite.
Nu i alla fall ska jag ta fram min bok och försöka läsa lite i den. Puss&kram ♥Vendela

                            

Boken handlar om en tjej som är duktig i skolan och älskar att vara i stallet.
Men en kväll när hon ska hemm så blir hon våldtagen av en jämnårig kille.
Chockad tar hon sig hem och berättar aldrig till någon och tar på sig skulden och mår allt sämre.
En dag frågar hennes bästa kompis henne om dem ska sälja sex via nätet och då tvekar hon inte.
Hon drar in sig i en ond cirkel och tappar kontrollen över sig själv och till slut slutar hon få pengar för det också.
Till slut flyttar hon och kommer in på en skola men inte där slutar helvetet heller, kommer hon någonsin komma ur det?
Själv tycker jag att det är en mycket bra bok och vem som helst kan hamna i hennes situation.
(jag har inte avslöjat något av boken, allt står på baksidan men jag har kortfattat det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0