Shopping och stugan idag igen.....

Idag så åkte jag till något köpcentrum eller vad man ska säga att det var, och fick mig då lite saker hem. Jag köpte  en klänning på Ginatricot, rea så klart. Och två scarf kan man säga att det var (från Lindex) som också var på rea så jag har bara gjort klipp idag. Haha! Sen när vi åkte hem så köpte vi även med oss lite lunch från ICA MAXI som fick bli kyckling med potatissallad och bröd. När vi hade ätit upp så åkte vi ner till stugan och badade. Haha, vi badade faktist när det spöregnade så det var inte så kallt i vattnet då eftersom det var så kallt i luften. ( Det var 19 grader i vattnet). Men nu ska jag bara vara här hemma hos mormor ett tag och sen så åker vi faktist hem ikväll kl 19.00 ca! Och då blir det bilder kan jag lova (när jag kommer hem), både på det jag har köpt och bilder från när vi åkte båt. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0