Tränat...

Nu har jag varit väldigt duktig tycker jag. Jag har både kört spänts träning, lite målvaktsträning och sprungit. Jag känner mig jätteduktig faktist. Fast min målvaktsträning blev inte så lyckat om man säger så men jag känner mig duktig i alla fall. Och jag kan säga ett mycket bra råd för er (jag ingår i er) som inte gillar springa att ha flera låtar som har en bra takt att springa till för då går allt mycket snabbare och bättre. Men nu ska jag fortsätta lite här på datan så puss&kram ♥Vendela

Mitt målvaktstränings papper...                Har precis gjort spänts övningar.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har! hur hinner du med två bloggar? Jag hinner inte ens med en! haha;D

2009-07-22 @ 21:51:03
URL: http://paulinakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0