Stan och stugan!

Idag så blev det enligt planerna + lite mer. Dagen började med att jag blev väck vid 9 och där gick jag upp en liten stund senare och började fixa mig och ätra frukost. Sen så gick jag och mamma ner till stan för att fortsätta titta lite och sen kom kusinen ner och min moster. När vi hade tittat klart i alla affärer så tog vi en glass (2 kulor med saltlakris och mint, super gott) och sen promenarade vi hem. När vi om hem så packade vi lite badkläder och sen så åkte vi till kussen och åt middag. Mycket gott var det tyckte jag! Efter det så åkte vi till stugan och badade lite och sen så åkte vi ut med båten. Var jätte roligt faktist fast det kanske inte gick så fort. Och när vi kom tillbaka till stugan så packade vi ihop våra saker och åkte hem (och under den här tiden vi var i stugan så han jag äta två glassar till). Och nu sitter jag här och ska snart välja pizza som jag ska äta till middag. Men nu ska brorsan ha datan så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0