Söndag....

Idag så vaknade jag upp hos Matilda eftersom jag sov där. Sen när vi hade gått upp och käkat frukost och tittat lite på tv så kom Melinda och Kattis till oss för att vi skulle gå ner och bada vid Grislinge. Men sen kom vi fram till att vi inte skulle bada där för att det alltid är så mycket människor där så Matilda frågade sina grannar om vi fick låna moppe hjälmar och det fick vi så vi åkte moppe ut till Boda och badade. Och att åka dit tog ca 30 minuter så det tog en stund. Sen i alla fall åkte vi tillbaka efter ett tag till Matilda för att jag skulle hämta mina saker och sen så körde vi hem till mig. Och där körde vi något riddar spel tror jag att det hete utomhus. Och jag kan ju bara säga att jag och Matilda vann där då! (Fast innan körde vi Buzz och då vann Kattis och Mel). Sen eftter vi hade spelat klart så bestämde vi oss att åka till Mölnvik och köpa glass och då gjorde vi det och då följde Josse med också. Mycket trevligt! Efter glassen var uppäten åkte vi till Matilda igen och lämnade henne och sen så åkte jag Josse och Melinda till Josses farmor och farfar och badade i deras pool. Superskönt! Och sen så åkte vi hem. Så jag har värkligen hunnit göra mycket på denna dag. Imorgon i alla fall ska jag nog ut och sprimga med Melinda (sommar träning) någon tid och sen i eftermiddag så ska jag åka till Skövde och vara där 3-4 dagar. Så jag får se hur det blir med bloggandet där men det ska nog bli något inlägg. Men nu ska jag fixa mig lite så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0