Skövde här kommer jag.....

Idag blev jag väckt ca 09.00 av mamma sen vid 10.00 ungefär så sprang jag spåret med Melinda efter jag hade ätit frukost som bestod av en skål med flingor. När vi kom tillbaka så pratade vi lite och stretchade (har ingen aning om hur det stavas men ni förstår nog vad jag menar) och efter det så satte jag mig vid tv och åt lite mera ( youghurt och banan). När jag hade ätit upp det så tog jag en dusch och sen åkte vi och handla. När jag kom tillbaka så fick jag skynda mig lite att äta (eller det blev inget ätande men jag tog med mig ett äpple och en cola till lunch samt lite kakor som jag inte åt) för att jag skulle med Melinda, Kattis och Josse till Ingarö. Men det blev inget badande där men det gjorde inget. Sen när jag kom tillbaka så spelade jag kort med Melinda, Josse och Wilma. Men efter ett tag så var Josse tvungen att åka för hon skulle åka till Globen för hon ska kolla på Britneys konsert. Men nu måste jag sluta skriva för nu ska jag åka till Skövde och hälsa på. Ses där puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0