Seglade med Mel, Mimmi, Lelle & Thomas..

Förlåt förlåt för dålig uppdatering men jag åkte ut på sjön i söndags och jag fick veta det i lördags kväll när vi hade poolpartyt så jag hade inte riktit någon tid att skriva för då efter poolpartyt var det ju bara att börja packa.
Nu från söndags morgon till onsdags eftermiddag har jag seglat med Melinda, Mimmi, Linnea och Thomas (linneas pappa). Det har varit jätte roligt men det har tyvär inte varit så jätte bra väder men det har ju inte hindrat oss för att ha kul!
I söndags i alla fall åkte vi till Fjärdlång och sov där till måndagen. Sen på måndagen åt vi frukost och på eftermiddagen åkte vi till Huvudskär där vi sov över tills på tisdagen och sen efter det så åkte vi till Grönskär och sov där tills idag. Igår vid Huvudskär (om det var så det hette) så gick vi på ön och försökte plocka lite kantareller men det gick inte så bra men sen så gick jag och Mimmi ut igen och letade och då hittade vi lite kantareller som vi stekte. Nu ska jag i alla fall ut med hunden så jag kan inte skriva så mycket mer men jag ska ladda över bilder nu så länge så ni kommer få se massa. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0