Partille Cup!

Nu sitter jag svettig i sängen och väntar på att få gå in och duscha (usch). Jag har precis spelat två matcher, och där vann vi första matchen mot Strömm med 20-3. De var inte så bra. Sen spelade vi en till match mot ett tyskt lag som jag intre riktit kommer ihåg vad dem hette men där blev det mycket tuffare motstånd men tillslut vann vi med 20-15 (tror jag att det var). Annars så har vi inte gjort något idag. Vi satt bara påv åra rumm och "chillade" lite innan. Haha! Igår i alla fall så spelade vi mot Arboga och där vann vi med 23-5.  Nu i alla fall ska jag snart dusch och efter det så sa vi bara vara hemma på hotellet och ta det lungt. För det är två tidiga matcher imorgon! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0