Partille Cup 2009 slut!

Jaa... nu är jag hemme ifrån Partille eller jag kom hem igår men jag orkade tyvär inte skriva då för det jag gjorde när jag kom hem var att äta och sen gå och lägga mig. I Partille Cup i all fall har det gått super bra om man frågar mig. Fast vi åkte ut redan i kvarten så spelade vi en kanon match den matchen mot Backa (som är sveriges bärsta lag). Vi förlorade endast med 2 bollar men man kan nästan säga att det var en boll för dem gjorde det sista målet när det var typ 2 sekunder kvar så det räknar inte jag med. Haha! i all fall under Partille när vi inte har spelat eller haft något att göra så har vi nästan bara tagit det lungt. Vi har antingen spelat kort, tittat på film eller löst korsord (eller jag har inte löst korsord men andar har det). Sen så har vi faktist gått på bio en gång, och det var på Ice age 3 3D. Jag själv tyckte den var rolig och bra men det tyckte inte dem flästa. Haha!! Sen så gick vi även på Liseberg två dagar i rad. Den första dagen var när vi kom dit (i tisdags) och sen så gick vi andra dagen i onsdags. Det var riktit roligt förutom när man blev jätte böt. Men nu ska jag äta men jag kan kanske skriva några fler inlägg sen om Partille när jag har tid och kommer på något mer.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0