Överraskningsfest åt Lelle!

Igår så åkte jag med Melinda på moppen till Coop där vi träffade Josse, Kattis och Elli. När vi hade träffats där och handlat så åkte vi till Melindas Landställe (eller hennes mormors och morfars). Där fixade vi med ballonger och allt och gjorde allt fint för vi gjorde en överraskningsfest och Linnéa Karlsson (även kallas Lelle). Efter en stund så kom även Felicia (Mimmi hade vi redan träffat innan). När vi gjorde klart det sissta så åkte Josse och Melinda och hämtade födelsedagsbarnet som fyller år IDAG! När hon/kom så överraskade vi henne lite eller vad man ska säga och sen så fikade vi direkt med lite kakor och bullar som vi hade dukat fram. Efter det så gick vi och badade, fast jag och Mel badade inte men dem andra gjorde och sen gick vi upp och torkade oss. När vi kom tillbaka så åkte hälften och köpte pizza och hälften åkte och hyrde film, och när vi hade gjort det så började vi äta. När nästan alla pizzor var uppätna (förutom 1 ½ av 6 pizzor) så gick vi ner och körde Kubb! Vi körde dem 4 äldsta mot dem fyra yngsta och jag var med dem yngsta (så klart). Och jag kan faktist ge äran till de äldre att säga att de vann båda gångerna (fast vi borde ha vunnit andra gången men då körde vi med någon jätte konstig regel). Efter det så gick vi och tog ett kvälls dopp där inte heller alla badade (Lelle och Felicia skippade det) Sen i alla fall kollade vi på båda filmerna och sen så gick vi och la oss (det var två skräckisar). Så det blev inte jätte sent i alla fall. Det blev runt 01.00-02.00!! Idag i alla fall åt vi en gemensam frukost (förutom Lelle som var tvungen att åka för hon skulle på en moppe kurs) och sen åkte alla hem. Så det är det jag har gjort. Men nu ska jag titta runt lite och sen blir det att läsa bok tror jag. Puss&kram ♥Vendela











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0