Hunddagiset idag med hunden och Matilda!!

Idag har jag varit på hunddagiset med Matilda, och då tog jag även med min hund. Matilda kom till mig 07.20 och sen så tog vi en buss som gick 40 minuter senar. När vi kom dit så gick vi närstan ut med hundarna direkt. Jag hade endast en hund för det var bara 4 hundar där idag (närstan alla hundar är på semester) så det var väldigt lungt. Efter promenaden så tittade vi på film och då somnade jag i soffan. Haha, men det var inte så pinsamt för det gjorde dem andra med. Men sen i alla fall gick vi ut den sissta promenaden sen tog vi bussen hem. Nu ikväll har jag inte så mycket för mig men jag tror jag ska träna lite spents (som jag skulle göra igår men som inte blev av) men nu ska jag gå så Puss&kram Vendela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0