Hunddagis med Josse och Matilda idag!

Nu äntligen ska jag orka skriva lite. Har varit hemma ganska länge nu men jag har värkligen inte orkat skriva. Men nu ska jag väll göra ett försök!.
Idag i alla fall så var jag på hunddagiset med Matilda och Josse. Där gjorde vi ungefär det vanliga förutom att vi slapp gå ut den sissta promenaden eftersom det var så några hundar och vi fick titta klart på filmen. Sen så när vi skulle ta bussen hem i alla fall så missade vi den vi tänkte ta, så vi fick ta en annan buss och en annan väg hem eller vad man ska säga. Men nu i alla fall ska jag kanske försöka få i mig något i magen och sen sätta på tv pch lata mig lite. För sen senar ikväll ska jag hoppa lite hopprep och göra lite målvaktsträning. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0