Hunddagis idag!

Idag så åkte jag till hunddagiset där jag var med Matilda och Elin! Jag fick även gå på den tidiga promenaden och sen den sena promenaden eftersom dem kom med hundarna på den tidiga och mötte mig! (Snällt)! Och på den senare promenaden kan jag tillägga att jag fick ta 6 hundar och Matilda fick ta 5. Men man kan ju säga att mina hundar jag gick med var mycket lättare att gå med än hennes. Haha!! Sen till lunch gick jag och Matilda till Hemköp och köpte lunch och idag blev det grillad kyckling med potatissallad och bröd. Mycket gott!! Nu iallfall har jag precis fikat lite med lite utav släckten som kom idag! Men nu ska jag titta runt lite på datan och sen är det middag som väntar! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0