Hunddagis idag (igen)!!

Idag var jag på hunddagiset (igen). Där var jag både med Kattis och Matilda, och vi gjorde det "vanliga" eller vad man ska säga. Förutom att vi fick skrubba boxarna som hundarna satt i och skrubba väggarna i trappp upp gången  (sitter det ordet ihop, haha kommer inte ihåg något sen vi slutade skolan och fick sommarlov). Och jag kan säga att det inte är något slapp jobb dirket utan man fick ju ta i lite. Sen i alla fall efter vi hade tittat klart på filmen (Svensson, Svensson) så gick jag, Kattis och Matilda till bussen och jag och Kattis missade bussen så vi fick ta en buss till Nacka och där väntade Matilda på oss, (som hade tagit en buss innan oss) så snäll hon är!! Men nu i alla fall "kurrar" min mage skit mycket för jag är jätte hungrig. Puss&kram ♥Vendela
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0