Grönan !!

Idag så gick jag upp 08.30 för att ta bussen ca 10.00 ifrån centrum! Men tyvär så missade vi den bussen så vi fick ta den bussen som gick 10 minuter senare. När vi kom in till stan så gick vi till Hallvyriska (har ingen aning om hur det stavas och vet knappt vad det heter) som är ett museeum kan man säga. Eller jag säger i alla fall att det är det, sen vet jag inte vad det är på riktit. Haha! Men eftersom vi missade bussen på morgonen så missade vi även guidturen (ett frågetecken på stavning igen) så då gick vi bara om kring där lite och fick gissa oss fram. Efter ett tag i alla fall när vi hade titta igenom det klart så tog vi bussen till Grönan .Och där var det bara att börja åka med kusinen (det blev så att jag tog ett åkband i år). Vi åkte blåtåget, kvasten, vildamusen och slänggungorna och sen gick vi även lustigahuset! Men eftersom inte hon är tillräcklig lång så kunde hon inte åka dem större grejerna som t.e.x Extream, Jetline och Insane så då gjorde jag inte heller det men det står väll kvar tills nästa år så det gör inget att jag inte hann/orkade åka denm i år. Men efter vi hade tröttnat på att åka, äta och ta lotter så åkte vi hem (ca halv fem).  Så nu i alla fall sitter jag helt utmattat i min säng av en stor middag och mina ben värker efter av gått oavbrutet. Men nu ska jag fortsätta med det jag gör och sen titta på tv (tror jag). (Och jag lovade ju er att skriva lite om gårdagen och så men det orkar jag tyvär inte så det får bli en hemlighet men jag kommer dock lägga in bilder för er som är intreserade) Puss&Kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0