Dra mig till sängs nu!!

Nej, nu måste jag dra mig till säng för jag ska upp tidigt imorgon för jag ska åka till hunddagiset med Matilda, och hon kommer redan komma kl 07.20 till mig och så tar vi oss här ifrån till hunddagiset tilsammans. För min hund ska också med. Och sen så lovar jag även att ta biler och lägga upp.
Nu kan jag väll även passa på att säga att jag och Kattis har gjort en blogg tillsammans där både hon och jag kommer skriva i. Antagligen kommer hon skriva lite mer i den eftersom jag har en blogg redan men jag ska försöka så gott jag kan. Bloggen heter www.handbollsbrudarna.blogg.se och jag hoppas att ni kan titta in i den lite då och då också! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0