Besök på vårdcentralen idag!

Idag har jag varit på vårdcentralen och tittat mina sår som jag har på mitt huvud. Det gick ganska bar tyckte jag för det var inte så allvarligt. Det var eksem eller något, har inte så stor koll men jag fick något på Apoteket som jag skulle lägga på morgon och kväll. Sen i alla fall åkte jag och min syster direkt därifrån (hon gick till vårdcentralen med mig) till stan och tog en glass i stan och tittade lite på kläder och sen efter det åkte vi hem. Nu när jag har komit hem har jag inte gjort så mycket förutom att plockat lite hallon i trädgården och ätit med mjölk och socker. Men nu ska jag gå ut med vovven så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0