Vinst!

Nu är jag hemma, kom precis hem ifrån en promenad med hunden med min syster. Iallfall idag har jag spelat två matcher.  Vi vann idag båda matcherna mot Gnesta med 21-6 och mot Skuru med 17-9. Super kul!
Sen efter matcherna så duscahde jag och åkte till Järla hallen och skulle kolla på mon bror men det blev inte så, så jag och min syrra gick till Forum och lunchade på BurgerKing (eller det gjorde iallfall jag).Sen så tittade vi lite i affärer och tog snabbaste bussen hem. Och nu sitter jag här och ska fortsätta titta på A cinderella story som går på kanal 5 :) Jag har aldrig sett den faktist (tror jag iallfall) Jaja, men jag ska gå nu puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0