Vi vann !!

Vi vann !! Haha, jag trodde faktist inte att vi skulle vinna, jag kanske var 70 % säker på det men inte helt om jag ska vara ärlig. Men det räckte tydligen med att vara 70  % säker. Vi mötta Tyresös 95:er idag, men dom är faktist riktit duktiga, dom kom till steg 4 i USM (som vi alltså). Men iallfall vi vann och jag fick spela linje två gånger under matchen, jag har typ aldrig gjort det men det gick ganska bra för och vara "nybörjare". (jag gjorde ett mål ifrån linjen)! Men iallfall nu vet ni det.. Och sen så har vi samling 09:15 imorgon i Tyresö (inte kul) och vi ska möta Skuru och Gnesta imorgon (stavas det så?) och det ska bli kul, ja ska nog stå i mål imorgon också!! Men nu har jag inte så mycket mer och skriva om så puss&kram ♥Vendela
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0