Första inlägget !!

Okej, först inlägget!! Vad ska man skriva?? Jag får väl börja med att beskriva min dag lite, inte för att den har varit så lång än för jag vaknade för typ två timmar sen. Jag vaknade av katten tog upp all plats vid fötter och ben så jag kunde inte somna om. Sen så lästa jag bok tyo i 40 min och sen gick jag upp. Jag har inte läst bok på typ 1 år (om man inte räknar med skolan) så det kändes ganska skönt att jag har börjat orka det också! Sen idag så ska jag typ åka in till stan och träffa mamma efter hon har slutat jobba, jag ska kanske köpa ett par jeans som jag inte har gjort på jätte länge för jag har typ bara två par som jag använder (ej så trevligt). Och sen så ska jag så klart träna ikväll, ska bli ganska skönt faktist för jag har inte rört mig på jätte länge känns det som fast det var tisdags jag tränade senast.Men jag får se vad det blir av med att åka till stan jag orkar ju knappt lyfta mig ifrån stolen! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om kommer så klart att skriva mer ikväll! puss&kram ♥Vendela


Kommentarer
Postat av: kattis

hihi. :) fortsätt skriv för de är kul att läsa! ;) <3

2009-02-26 @ 12:02:59
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: Vendela svar till Kattis:

Hahha, jaa jag ska iallafall försöka med det ! :P

2009-02-26 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0