Stan med Kattis

Hemma igen efter en till "lång" dag på stan, fast idag var det med kattis :) , vi började med att ta en buss till slussen där ifrån gick vi till Götgatan och kollade på Weekday, där så tittade vi på lite jeans men hittade inga sen så gick vi till Gina som ligger mitt emot men hittade inget där heller. Sen så gick vi till sergel och tittade lite i Ohio (har aldrig varit där förut men Kattis hade) Men där hittade vi inget heller men jag provade två tröjor iallfall. Sen så gick vi till Drottningatan och tittade lite på H&M och Weekday, vi hittade inget då men Kattis provade två par jeans.Sen så gick vi till Donken och åt där,det var lite roligt för Kattis spillde is på sig och på golvet hela tiden ! (haha) Sen så gick vi tillbaka till Weekday och då köpte kattis ett par jeans och jag köpte också ett par.. Så det blev ett till par :D Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om men jag kommer kanske skriva lite till ikväll efter matchen (ska möta Tyresö ikväll) Ha det så bra puss&kram ♥Vendela
 

                                                                                                                                                                               




                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0