Stan

Så nu är jag hemma, jag kom precis hem ifrån stan. Jag åkte in ungefär vid 13.50 till centrum och där ifrån tog jag en buss till Slussen.. jag tog tunellbanan till mammas jobb och satt där ett tag tills hon slutade. Sen så tog vi en promenad genom gamla stan och tittade lite i affärer.. När vi ändå var där så gick vi och tittade lite på bokrean jag hittade faktist en bok. Haha, jag ska försöka läsa den så snart som möjligst ska bara bli klar med den som jag läser nu. Jag köpte faktist boken Två systrar. Den lät ganska bra när man läste på baksidan. Sen så iallfall så gick vi till Götgatan och där så hittade jag två par jeans på Cheap monday. Jag blev faktist riktit nöjd med mitt köp för det var 75 % på båda jenasen. Sen när jag hadde köpt dom så gick vi till slussen (typ 10 m ifrån )och tog bussen hem. Så nu ska jag bara äta och sen åka ner till träningen. Vi hörs sen !! puss&kram ♥ vendela


Kommentarer
Postat av: kattis

lägg in en bild på jeansen :)

2009-02-26 @ 20:29:15
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: josse

jag vill se jeansen! :D

2009-02-26 @ 20:54:28
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0