Litet inlägg bara

Så nu ska jag strax gå och lägga mig men jag har inte dushat än sen jag tränade (inte alls trevligt) så det måste jag ju så klart göra innan ;) sen under kvällens gång har jag redan hunnit slänga i mig två bullar lite kladdkaka och lite chips man kan ju inte alls säga att det är speciellt nyttigt direkt men man får väll försöka ta igen det imorgon (kommer aldrig att lyckas) !!  Imorgon ska jag åka med Kattis till stan och titta på jeans (fast jag ska inte köpa det är hon som ska, men om jag hittar ett billigt och snyggt par kanske det blir ett par till, man vet ju aldrig) Sen så ska jag spela match på kvällen, vi ska spela Annas Cup som spelas i Tyresö! Ska bli riktit ku faktist ;) jaja, men nu måste jag gå och dusha och gå och lägga mig om man ska orka med dagen imorgon.. Ha det så bra pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0