Efter träning

Så nu är jag "äntligen" hemma igen, har precis haft träning och är skit trött!!
Egentligen så har jag inte så mycket att skriva om för det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist förutom att jag har haft träning.. Vi var inte alls många idag på träningen för alla är typ bortresta (känns det som iallfall). Vi var bar nio stycken idag på träningen fast igentligen brukar vi vara runt 15 st (ca). Fast ibland så är det ganska skönt att vara få på träningen för då gör vi mest bara roliga saker.. inte för att vi gör tråkiga saker annars men dem kan vara lite segt ibland om man får säga så? Jaja, Men jag tror inte jag har så mycket mer och skriva om, men jag skriver så klart imorgon ;) Sen får jag inte glömma heller att visa mina jeans som jag köpte idag och en liten bild på gamla stan :) puss&kram ♥Vendela
                         


Kommentarer
Postat av: josse

fina jeans! :D

2009-02-26 @ 22:02:48
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0