Tumba!!(?)

Okej, jag har nu fattat att alla nog har sett på facebook att jag ska spela Norden Cup med Tumas 95 lag! Jag förstår även att ni är sura eller irreterade, det skulle jag också varit om någon i laget helt plötsligt skulle spela en cup med ett helt annat lag o.s.v! Men det här betyder inte i huvud taget att jag ska byta till Tumba eller något i den stilen utan jag ska bara göra en "övergång" i 3 dagar till Tumba och sen så kommer jag spela i Gustavsberg helt som vanligt! Ni kommer inte märka av att jag ska spela med dem och det skulle ni nog inte göra heller om inte jag hade sagt något! Sen så är det så här att denna cup så satsar man väldigt mycket på och man försöker värkligen komma så bra som möjligt eftersom det är en "inbjudnings cup" och det är bara dem bästa lagen i norden som får spela den så man gör allt för att komma på en sån bra placering som möjligt!! Jag kan ge ett exempel är att några av våra Gustavsberg 96:or ska spela Norden Cup med Handen, så där lägger dem också ihop lite för att få ett ännu starkare lag att åka med. Sen så är det så att Tumba just hade väldigt ont om målvakter! Eller det fanns, men det var endast en (om jag har fattat det hela rätt, är inte helt säker) målvakt och dem undrade om jag ville hjälpa till o.s.v! Så jag vill värkligen ha klart för er att jag INTE SKA BYTA LAG ELLER "SVIKER ER" som jag har hört folk säga till mig och det kan jag säga att det är det ABSOLUT SISTA man vill höra! Jag vill inte åka dit och behöva ha i baktanke att jag sviker mitt eget lag för att jag hjälper ett annat lag, visst låter det helt knäppt när jag skriver det men om man hamnar i situationen så är allt helt anorlunda! jag själv tycker inte jag gjort det (det kanske är väldigt lätt för mig att säga eftersom detta angår mig) eftersom jag inte på något sätt alls kommer att sluta eller "svika er"!! Sen är det så även att det är utvecklande för mig så det är väll bara pluss++ för er att jag spelar för då kan jag utvecklas och få tips o.s.v och bli änne lite bättre som målvakt!! Aja, jag hoppas att ni nu förstår och om ni nu inte gör det så får ni fråga mig PERSONLIGEN och INTE skriva frågan i komentarsfältet! Pussar&kramar ♥Vendela

                                 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du gummsan, hoppas du förstod igår att jag skojjade med dig med glimten i ögat! tycker det är otroligt kul för både dig och för oss andra att dem just ringer dig! för det är ju du som ÄR bäst! Om du trodde jag menade något illa när jag skrev "men vaa!?" på facebook eller när jag ringde dig, så kan jag säga att jag inte fått höra något inann och blev därför väldigt förvånad. Jag hoppas du förstår! Plus att jag fattar att du inte tycker det är kul om nu någon blev sur på dig, det är trots allt du som ska välja vad du vill göra, och jag tycker du gjorde rätt! (du får göra allt utom att byta lag påriktigt, hihi) Pusssssss på dig! och Lycka Till sen snuttis!

2009-12-18 @ 09:54:35
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: kattis

bra skrivet av dig.. jag tror alla som sa att du sviker oss får en annan uppfattning nu. det kommer säkert gå super för dig i norden cup och jag tror att du kommer lära dig en massa nytt. precis som lelle skrev, jag blev jävligt förvånad när du skrev det där på facebook men nu förstår jag att du bara åker dit med dom för att hjälpa till och lära dig mer. vilket är jätte kul för dig. hoppas det går bra för dig där och lycka till plutten! ;D <3

2009-12-18 @ 22:34:02
Postat av: Vendela

Tack så mycket!! <3<3

2009-12-19 @ 20:46:33
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0