Storstädning på G!!

Idag så sov jag till 11.00 och sen blev jag bombad av sms av Matilda så jag kunde tyvär inte somna om, inte för att jag hade behöft men endå, så det var väll bara bra att hon väckte mig! Sen så åt jag frukos, bytte om och gick ut en sväng med hunden och sen åkte jag och mamma till Värmdö marknad och köpte lite grejer och sen även till Mölnvik där vi köpte Donken till lunch, var vrålhungrig kan jag bara säga! Nu i alla fall ska jag städa mitt rum i antal timmar, eller det brukar bli så när man ska storstäda och det tar väll alltid en timma extra för mig än vad det egentligen skulle behöva eftersom jag är så otrolig seg. Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0