Städning avklarad...

Okej, nu är jag äntligen klar med städningen och det tog 2 och ½ timme!! Haha, så grym jag är fast jag tyckte det inte kändes så lång tid eftersom jag hade bra musik på, eller i alla fall sista timmen då jag lånade min systers! Men nu ska jag sitta och ta det lite lungt farmför tv hela kvällen sen blir det att sova. Planerna inför imorgon är att jag ska försöka ta mig in till stan och titta efter dem sista julklapparna! Vet inte vem jag ska åka med bara men aja, värsta fall blir det väll sj... Det fixar sig!! Puss&kram ♥Vendela

                     
                          Haha, ser ni min "snygga" stjärn lampa!! XDXD 
                             
Så här är min taktik när jag städer, börjar med att lägga upp all i sängen o.s.v sen så dammsuger jag och sen lägger jag all där det ska vara... Haha, visst är den bra?? Eller inte.. Det kanske är darför det tar så lång tid för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0