Sommar vs. Vinter??

Dagen idag var var väldigt "snöig" om ni vill att jag ska skriva något nytt, annars blir det bara det där vanliga tråkiga "idag var det bara en vanlig skoldag med vanliga lektioner, och inget speciellt hände"!! Haha, hatar att skriva det men det är faktist inget som händer.... Imorgon så har jag prov annars så har jag inget spciellt... Ska bli så grymt skönt med lov nu! LÄGTAR SÅ GRYMT MYCKET!!!! Haha, nej men nu måste jag fortsätta plugga -.-
Puss&kram ♥Vendela

                        
Någon som längtar efter sommaren?? Helt ÄRLIGT så gör jag inte det fast än jag håller på att frysa ihjäl varenda gång jag går utanför dörren!!! Det är något med snön som jag bara älskar.. Kanske är gamla minnen som kommer upp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0