Slutade tidigare iaf!!

Idag hade vi ingen handboll för vi fick komp-ledigt!! (?)!! Så 13.20 slutade vi och det var skit skönt. Jag har pluggat och tittat på tv sen även åkt till Mölnvik.. Men nu ska jag ta en dusch, sen blir det Desperata hemmafruar, plugg och sova!! har en timmes sovmorgon imorgon så det känns ganska sköönt!! Sen så har vi "pyssel" imorgon på språket så jag har ingen ångest för den lektionen i alla fall! Haha, kul ju!!? ! Men måste stressa iväg lite nu om jag ska hinna med allt!! Puss&kram ♥Vendela


                     
      För er som inte viste hur mitt naturliga hår (inte färgen då da) ser ut egentligen när jag inte har plattat det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0