Sickla och Forum....

Idag har jag varit med mamma hela dagen och handlat julklappar. Det blev inte så många köpta (ifrån min sida) som jag ville men några i alla fall så det var ju bra. Får fortsätta någon annan dag och då måste jag skriva upp vad alla önksar sog o.s.v annars så går man bara runt där som en förrvirad åsna... hehe!! Vi var först och lämnade Anton kl 11.30 och sen åkte jag och mamma till Sickla där vi var i 3 timmar och sen så åkte vi till forum i ca en timma bara och sen kom Anton tillbaka från sin match i Knivsta och då åkte vi hem... Men nu ska jag fortsätta titta på tv och sen blir det lite chips och film tror jag! Puss&kram ♥Vendela

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0