Ny mobil idag!

Jaa, jag har inte skrivit så mycket nu dem senaste dagarna men det förstår ni nog! Ni har väll entagligen inte heller hunnit läsa eftersom det har varit massa med att köpa julklappar, slåin julklappar, rimma, klä granen eller vad ni nu gör! Idag i alla fall så gick jag upp vid 10.30, hade ställt kl på 09.00 men jag orkade inte! JAg gick upp åt fukost fixade mig lite snabbt sen åkte jag pappa och syster till Sickla. Där tittade jag och min syster på Onoff och Siba! Det tog ett tag innan jag exakt visste vilken mobil jag ville ha, det stog mellan 2 mobiler men den andra mobilen var mest en design mobil och så, den var inte alls skön att sms med och det är ju det jag gör! Efter tvekan så stog vi i kö i alla fall och skulle köpa den men den kön var inte snabb! Förs var man tvungen att stå i en kö för att få mobilen och usch... det ville jag inte ens skriva om XD det tog 20-30 minuter för en att köpa en MIKROVÅGSUGN!! Men sen när det var våran tur tog det max 2-3 minuter.. Fast det kanske var för att jag visste vilken jag ville ha, men nu ska jag forsätta lite på datan här!! Pussar&kramar ♥Vendela

                                     
Denna mobilen blev det! Haha, wannabe Josse!! Haha, men aja, den är super bra att sms med eftersom det år det jag gör!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar; Tack tack sötnos! <3

2009-12-25 @ 18:11:09
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0