Liite hjälp skulle sitta fint!!

Shit!! Som sagt så fyllde ju Felicia år igår och jag har lite PANIK! Jag vet inte i huvud taget vad hon önskar sig och hon vägrar typ säga något (?)!! Hmm... vad ska man hitta på? Jag vill inte ge henne något som någon annan har gett eller i alla fall inte någon liknande present utan kanske något speciellt!! haha, detta kommer bli svårt! Men eftersom hon inte säger något så får hon "nästan skylla sig själv" eftersom jag inte har en så stor fantasi så kanske det blir..... Jaaa, ingen aning men något blir det väll till slut men är det någon som har något tips så lyssnar jag gärna!! Pussar&Kramar ♥Vendela

^                       Skulle underlätta om Felicia SJÄLV sa något kanske!!

       
                                                               Felicia in action!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0