JULLOV!!

YES!! Nu är det jullov och jag är inte något annat än glad just nu!! Gud vad skönt, snacka om att det blir en rejäl sov morgon imorgon!! Idag hade vi en SUPER CHILL dag!! Vi började med sovmorgon och sen så hade vi idrott direkt och där fick vi välja själva vad vi ville göra. Sen så hade vi "NO" där vi tittade på film (Screem) med chips, läsk och pop-corn och sen så hade vi typ 15 min lunch för vi villa kolla klart på filmen och sen hade vi "engelska" och det var då vi tittade klart på den med ännu mera chips, läsk och pop-corn och sen efter den filmen kollade vi lite på "ett päron till farsa" men den tittade vi inte klart på! Efter det åktej ag och Matilda till Forum där vi SJÄLVKLART åt pommes på BK... Det börjar bli BurgerKing nu när det är så snöigt och vi inte orkar gå till Donken.. (I-lands problem....) Sen åkte vi tillbaka och efter ett tag så drog julmarknaden igång och den höll på till 18.30 och den så gick vi till klassrumet och fick betygen och jag kan säga att jag fick ovanligt bra för att vara MIG!! Och då talar vi om mig och ingen annan för jag är inte i huvud taget bra i skolan.. hehe men sen efter 5 minuter så slutade vi sen åkte vi hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0