Julklappar jag fick!

Jaa, här får ni liten bild/bilder på julklappar som jag fick idag/iår!! Blev super nöjd, kanske inte var några jätte grejer men bliv som sagt nöjd! Sen så hade vi lite gäster hemma och denna år var det min syster och hennes kille!! Var kul kul... Vi åkte pulka ((a)) spelade spel ,tittade på Kalle Anka, åt middag, öppnade julklappar, åt efterrätt o.s.v!! En vanlig och bra jul för mig i alla fall!! Aja, hoppas eran har varit bra för nu är denna jul slut i alla fall !! Pussar&kramar ♥Vendela

                 
Lite av det, tofflor, trosor, något make up store grej till håret, och presentkort! Fick inte mycket mer men fick även en mopphjälm också! 

                  
På först bilden ser ni nog dem här tofflorna som jag fick, tyckte dem var jätte söta sen var dem suuper sköna!! Ville bara tillägga det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0