Josse blir intervjuad!!

Namn: Josefine Mona Hultgren
Ålder: 15 år
Längd: 172 och ½!!
Vikt: ** kg
Sko storlek: 39
Familj: Mamma, pappa och bror!!
Äger du ett par string?: Japp
Färg på tandborsten?: Rosa (a)
Har du pojkvänn?: Jaaaa!! :D:D
Hans namn: Sebbe! <3
Beskriv dig med 3 ord: Snäll, rolig BÄST humor!
Äger du en orange tröja?: aa
Färg på ditt rum?: Men jag har ju fondvägg? ^^
Blev du mobbad eller mobbades du när du var liten?: Mobbade tyvär :S
Färg på huvudkudden?: Grå, vit och ROSA!!
Hur många klänningar äger du??: 23 kanske! :D
Har du ägt en guldfisk?: Japp, fast hur många vet jag inte....
Har du någon gång klättrat över ett elstängsel?: Haha, nej det tror jag inte! :P
Har du haft en blogg?: Japp det har jag!!
Har du någon gång ätit 5 cheesburgare på rad?: Nej, och jag skulle aldrig klara av det heller...
Äger du ett busskort?: YES!!
Vem ringde du senast?: Sebbe.. :P.. Nej!! Mamma var det!!
Hur känner du dig just nu?: Hemsk...
Antal timmar sömn inatt?: Vet inte riktit, hyfsat i alla fall!!
Är du ett hälsofreak?: Nej.. (a)

Senaste 48 timmarna....

Gråtit?: Nej
Kysst någon?: Ja
Ringt din pappa?: Nej
Svurit?: Ja
Petat någon i ögat?: Nej
Saknat någon?: Ja
Drömt om någon kändis?: Nej
Varit ensam hemma?: Ja
Tappat bort något?: Nej
Druckit öl?: Nej
Tittat dig i spegeln?: Ja
Hållt i en bandy klubba?: Nej
Gjort sönder något?: Nej
Blivit mulad?: Nej


Så.. nu vet ni nog lite mer om Josse!! Pussar&kramar ♥Vendela









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0