Intervjuar syster!!

Namn: Hampl (Matilda)
Ålder: 18 f*cking underbara år!!
Längd: 182 cm (in your face!!)
Skostorlek: Om jag hade vart kille hade jag haft en stor snopp kan jag bara säga...;)
Vikt: Biff 2012
Godaste glassmaken?: Alla Ben&Jerrys
Bästa bloggen?: Kissie, dessie och Paow
Varför just dem?: Daaa.. ser du inte likheterna?? (Håret)!! Blond, beautifull and famous!
Hobby?: Träna, så att jag får äta mat.. ;)
Favorit pasta?: Äter det inte.. Äckligt!
Bästa tv serien just nu?: Den är lätt.. Paradise hotell
Hur känner du dig nu när den har uppehåll?: Jag känner mig helt tom.. Som om livet saknar mening
Har du någon gång somnat i maten??: Som liten säkert.. Vid mogen ålder nej!!
Hur lång tid spenderar du framför spegeln på morgonen?: Shit, ca 50 minuter!
Vad var ditt senaste nyårslöfte?: Att träna änne mera!
Hur många gånger har du färgat håret?: Oh herre...Alldeles för många gånger! Är inte lite slitet nu :S
Godast, kokt eller stekt ägg?: Helt klart kokt! Fast helst omelett...
Har du skrikit FJORTIS till någon främling?: Kanske inte skrikit men jag har sagt det väldigt högt..

fortsättning imorgon (idag).....
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0