Intervju med Felicia

Nu är det så här att jag inte riktit orkar beskriva min dag eftersom jag inte har gjort något speciellt föutom att jag har varit i stan och fått lite julklappar inköpta.. Men nu tänkte jag börja ha lite Intervjuer i min blogg och jag kommer intervjua kompisar!! Haha, eller nu ska jag i alla fall intervjua Felicia och sen får jag se om det blir några fler!

Namn: Felicia Sterner
Åler: 15 år
Längd: 164 ....
Vikt: Ingen komentar
Familj: Mamma Tina, Pappa Yngve och Brorsa Marcus
Hobby: Vara med mina söta och cooola kompisar, spela handboll och spana killar ofc!
Bästa minne: Återkommer om det senare, finns så många!
Sämsta minne: Minna betyg i 9:an (Det tycker inte jag då da//Vendela)
Bästa handbolls minne: När jag började i Gustavsberg, och när jag vann Eken med Gurra <3<3
Pojkvänn: Har ingen men leter, någon som är intresserad?
Favoritdjur: Hund
Brukar du läsa horoskop?: Japp, ibland när jag hoppas på lite mer tur!
Antal kuddar i sängen: 2 st, rör mig så mycket i sängen...
Dricker du blå, röd eller grön mjölk: Grön såklart!!!!!!!!!!!
Vad innehåller din favoritmacka: Med stekt ägg på eller en enkel med skinka och ost!
Hur svarar du i mobilen?: Tjeena det är snygga, sexiga Felz här! Haha, nej jag säger endast: Hallå?
Vill du gifta dig?: Jaaa, så småningom i alla fall!
Har du varit kär?: För många gånger, blir lätt hur lätt som hellst!
Vad är du mest rädd för?: Döden tror jag?!!
Äger du några converses skor?: Nope, men har liknande...

20 snabba frågor, det Felicia skulle välja:
Bläck/blyerst penna?: Bläck
Katt/Hund: Hund
Stockholm/Göteborg: Stockholm
Långaförhållanden/Kortaförhållanden: Långa
Bästavän/Flera vänner: Flera vänner
TV/data: Data
Äpple/banan: Äpple
Kudde/täcke: Täcke
Lång/Kort:L Lång
Höger/Vänster: Vänster
McDonalds/BurgerKing: Donken
Sommar/Vinter: Båda
Svart/Vit: Svart
Klänning/kjol: Klänning
Kina/Polen: Kina
Tungpercing/navelpercing: Tungpercing



Så, då var det klart då!! Om nu också vill bli intervjuade så skulle det vara super kul! Bloggen skulle nog bli lite roligare att läsa då! Men nu ska jag fixa mig för och sen sova!! Pussar&kramar ♥Vendela










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0