Haha, gud vad kul!! XD

kattis, tittar på film säger:

hej fellan

Felicia säger:

Nej men tjeeena pittlatus!! XD

kattis, tittar på film säger:
HAHAHAH va?

Felicia säger:

Pattlatus mingalotius.. det var den första greken som införde den grekiska skriften i Polen!!

kattis, tittar på film säger:

okej, då vaet jag det

Felicia säger:

Japp, och Lampanius von Häst var den först Ryssen som talade spanska!! _

kattis, tittar på film säger:

ccl

Felicia säger:

Sen har vi även Katorina Roppino som var den först svensken som gick på detta!! XD

kattis, tittar på film säger:

hahahahaha jo jag gick ju på de okcså

en rysk häst som talade spanska, låter ju såååå troligt

Felicia säger:

Det var ingen ryssk häst utan HAN hette så!

kattis, tittar på film säger:

jaja -.-

men ska fortsätta titta på film

Felicia säger:

Haha, okje! Men ville du veta att den först mannen som såg en filmrulle var Iranus Pattius!!!


Kommentarer
Postat av: kattis

omg, torr humor -.-

2009-12-20 @ 23:05:34
Postat av: josse

aa håller med, inte ens kul ?

2009-12-21 @ 12:21:13
Postat av: Felicia

haha det var vendela som skrev :P , och det är hennes humor ! ;)

2009-12-21 @ 22:00:21
Postat av: Linnea

Vaddå torr humor? Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag satt och "jobbade" på huvudkontoret när jag läste det här.... men det kanske beror på att jag inte får höra något roligare dem här trista dagarna! Fells och Lala is the shit! <3

2009-12-22 @ 09:20:41
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0