DÖ!!!

Haha, min blogg är ju dööö trist!! haha, men skit samma!! Idag har jag haft en helt vanlig skoldag, med helt vanliga lektioner och med helt "vanliga" lärare!! Inget har hänt och det har varit döötrist!! Haha, nej det har det inte, det blev faktist mycket skratt idag (tror jag^^)).. Men nu är det bara att PLUGGA PLUGGA PLUGGA för imorgon har jag NO prov och detta blir mina sista ord i bloggen för jag kommer att dö imorgon (mycket döende i min blogg idag känner jag)... Exakt kl 08.00 kommer jag dö i en hjärtatack känner jag på mig för jag kommer faila så hårt på provet! Men för att kunna unvika detta ska jag stänga av datan och försöka öva lite mer... Pussar&kramar ♥Vendela

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0