BILDBOMB!!!!!!!!!

Julbord med dem bäästa: Jag var på julbord idag med Mimmi, Lelle, Felicia, Melinda, Josse, Ebba, Kattis, Amanda, Lotta och Elli. Det var lite försening av Felicias födelsedag-middag/fest (haha eller vad man ska säga) men jag kan säga att det inte spelade någon roll för kvällen blev väldigt lyckad endå!! Men nu ska ni få kvällen i bilder istället för jag orkar inte skriva. Men jag kan säga några ord som kan sammanfatta allt
Åkte båt dit-åt Väldigt mycket-Skrattade-Sjöng-Felz öppnade paket-körde lekar-sjöng för Felz-åkte till Donken efter (hur orkade vi?)-åt MASSA julgodis-åkte hem.....Men aja, Puss&kram ♥Vendela
OBS!! Nu får vara berädd på att ni kommer få frida på huvet ganska ofta för jag har ej vridit bilderna!!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0