1 december!!

Denna dag har jag vart på Bosön och gjort tester som sagt och det gick inte bra, hehe! Vill inte riktit säge denna gång vad jag fick eftersom det inte var bra! Men annars har det inte hänt något, tittade på en match idag som junliorerna spelade mot Tyresö och där vann dem med 5 bollar ungefär. Men nu ska jag snart sova, vill inte vara trött tills imorgon! Inte för att det händer något speciellt förutom att jag har match på kvällen men aja!! Puss&kram ♥Vendela

Haha, har ni tänkt på att mitt lliv "kretsar" omkring handboll!! (Heter det så förestten!!)

                            
Det är ju första december idag och då har man ju självklart en julkalender (??) och så ser min ut detta år, lite tuff så där!! (NOOT!) Haha, så j*vla cooool jag är!! Men är man 95:a så är man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0