Vendela som skriver!

Okej, nu är det proffsbloggaren som skriver! Nej jag skojja men nu är det jag!
Idag så var jag i skolan i en timma bara. Men det kändes en då inte bra, inte för att jag hade förväntat mig det men endå. Sen efter skolan så åkte jag och Matilda till Nacka och jag skulle köpa trosor tills imorgon (lite nödköp you know) och sen fick det också bli ett ballt hänglås med det. Innan vi åkte hem till mig som vi skulle göra så åkte vi hem till  Matilda och hon skulle göra en "hemlig" sak. Haha, kanske inte så hemligt men endå!
Nu när vi har komit hem så har vi varit ute lite med min hund och suttit vid datan. Eller Matilda har mest suttit vid datan för jag har bytt om till träningskläder och packat lite tills imorgon (vi ska vara kl 07.00 i skolan :S)!  Puss&kram ♥Vendela








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0