Varit duktig idag!!

Idag har jag bara varit duktig tycker jag. Det började med en sovmorgon till kl 12.30 och när jag vaknade gick jag dirket ner och åt frukost. Efter det gick jag upp och städade mitt rum i några timmar till kl 16.00 nästan och då gick jag dirket ut med hunden. När jag var ute så började det ösregna och det enda jag hade på mig var en t-shirt, jeans och en kofta så ni kan ju gissa om jag var blöt!!? När jag kom in så åt jag lunch eller vad man ska säga, kl var i alla fall 16.40 så jag vet inte riktit vad man kan kalla det! Efter det så satte jag äntligen i gång min dator som nästan alltid är på hela dagarna när jag har sommarlov men idag satte jag inte på den förrän jag var klar med allt. Och data hann jag inte så länga innan jag skulle äta middag (soppa). Efter middag blev det data i ca 20 minuter och sen så kom Melinda, Ebba, Felicia och Kattis och vi alla skulle springa tsm. Så nu efter vi har sprungit 6 km sitter jag vid datan igen. Men nu ska jag snart duscha och titta på tv. Puss&kram ♥Vendela

           
                                                 GAMMAL BILD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0