Igår och idag!!

Tyvär glömde jag helt bort att skriva igår men det får jag väll göra idag istället!
Igår: Igår så tog jag en sovmorgon till 11.30. Fast jag skulle nog kunnat sova längre men Elli väckte mig kl 11.00 så jag hade lite svårt att somna om. Sen när jag vaknade så åt jag frukost med min bror, pappa och syster utomhus och efter det gjorde jag mig iordning för lite senare kom Elli till mig. Det vi gjorde när hon kom var att sitta vid datan och spela The Sims 2 (som jag installerade i förrgår). Fast det gick inte så bra så vi la av efter några/någon timme/timmar och letade upp en film vi skulle titta på ooch det blev John Tucker must die! Haha, den är lika bra varje gång tycker jag! Men tyvär så han vi inte titta klart på den dirket för det var middag men efter middagen så tittade vi klart på den. Efter filmen så satte vi oss vid datan igen för att fortsätta försöka klura ut hur man gjorde och eftre vi hade komit en bit så stängde vi av för att vi skulle ut och springa. Efter vi hade sprungit så vilade vi sen följde jag Elli en bit hem med cykeln.

Idag:
Idag så gick jag upp kl 10.00 för att vi skulle åka till Mölnvik kl 11.10 för att min bror skulle klippa sig 11.30. Medans han var där hann jag och min mamma gå in på Brisak för att köpa pärmar till mig som jag kan ha till varje ämne i skolan och sen hann vi även in på Willys (för att köpa mjälk o.s.v.) och Bokhandel, och det vi köpte på Bokhandeln var pennor och sudd till skolan som man alltid behöver extra för man tappar ju port pennorna och sudden närstan varje lektion.
Efter det så hämtade vi Anton efter han hade klippt sig ,och efter det åkte vi  över till andra sidann för att gå in på Intersport. På Intersport hittade jag ett par löparskor som jag värkligen behövde eftersom jag har haft mina gamla i 2-3 år!! (?) Och efter det så gick vi in på Sabis eftersom vi hade glömt att köpa läsk och chips tills ikväll. Och jag kan säga att allt detta han vi göra på 1,5 timma!! Är vi inte grymma?? Men nu sitter jag här i alla fall och ska spela lite The Sims!! Haha, Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0