Forum, Sickla, Forum!!

Hej hopp, dagen idag började med en timma försovning för att jag hade glömt att ställa klockan! (vist är jag smart?)
men då var min mamma så snäll att köra ner mig så jag kom kanske bara 30 minuter senare än vad jag skulle! (Det var ju lite bra i alla fall!! (?)) Vi började med att ta en buss till Nacka trafikplats där vi fick gå en bit för att byta buss och då gick vi samtidigt egenom Forum men då hittade vi inget så vi tog bussen till Sickla. I Sickla köpte Kattis en kofta på veromoda, en jätte söt linne från MQ, hårspray, sminkborttagning och plånbok. Och Elli köpte sminkborttagning, tröja från Veromoda, söt tröja från MQ och BjörnBorg trosor!! Och lilla jag köpte en plånbok. Så det var det vi köpte i Sickla. Efter Jag köpte min Chai Latte så tog vi bussen tillbaka (var tvungen att skriva att jag köpte Chai latte) och då gick vi också egenom Forum, och denna gång vi gick egenom där så köpte Kattis ett par örhängen. Så detta blev dagens köp för alla!! Men nu ska jag fortsätta chatta lite och sen senare ikväll ska jag nog springa med Kattisbtw!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0