Usch....

Idag var jag riktit dålig på att ta kort. Jag kom på att jag hade sakt att jag skulle ta kort precis när jag hade varit på toa i Ekvallen (eftersom jag var super nödig eller vad man säger XD). Så när jag tar upp kameran så säger Ebba till mig att det kanske inte är så smart att ta upp den då eftersom våran buss stog där så vi fick självklart springa till bussen så då hann jag ta ett kort innan vi fick springa i alla fall, sen blev det ett till foto på bussen. Sen måste jag säga att vi blev skiträdda när vi kokade rödbetor för då börjar Ebba halv "pipa" eller vad man ska säga, så jag hukar mig för att jag tror att det är något som sitter på mig (inte för att jag vet om det skulle hjälpa) och då vänder jag mog om och då sitter det en "vårtbitare" eller vad dem heter i köks taket och snacka om att vi blev rädda så jag var tvungen att ropa på hjälp så då fick min brorsa ta bort den. Jag kan säga att den var lika lång som ditt pekfinger... eller alla har ju olika... men den var ju stor ialla fall.... Puss&kram ♥Vendela


Där säger Ebba till att bussen står där.


På bussen efter att ha sprungit.


Den äkliga saken i köket! (Jag fotograf)


Den saken igen.. (Jag fotograf)


Usch... Men fin bild!! (Ebba fotograf)


Och den igen!! (Ebba fotograf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0